2009. július 24., péntek

?szt?nz? T?z?rz?

T?z?rz? ismer?s?m blogj?t megtal?lva ?s n?zegetve, ?gy d?nt?ttem van ennek a blogol?snak ?rtelme. Annyi mindent elvesz?t az ember ami kincs, s majd letehetn?m az ?risten el?, de az agyam olyan mint a rosta. Mondataok, ?rz?sek archiv?l?s?ra haszn?lhat? ez a m?dszer. Na nem magamutogat?sb?l, ?nrekl?moz?sra. T?nyleg csak mi magunknak. S ha valakit ?rdekel esetleg a mi kis ?let?nk, az val?sz?n?leg rokonl?lek, s egy?bk?nt is bar?ts?gba keveredn?nk.
Sz?val belev?gok, de nem most hiszen most Levent?nek t?madt egy azonnal megval?s?tand? ?tlete.

1 megjegyzés:

  1. Hű, Edit, szia!!! Most valahogy rákattintottam a profilodra, és láttam meg tök véletlen, hogy van Neked is egy blogod! Nahát! Ó, és nem írsz... nem csodálom, hogyha nincs rá időd, gyerekek, építkezés... Pedig én nagyon olvasnám! És de jó, engem emlegetsz :-) Igen, talán azért jó, mert feledésbe merülnek a kis aranyköpések, a problematikák árnyalatai... és minden , ami megjegyzésre érdemes... Persze papírra is lehet, de akkor én nem olvashatlak, és az nekem nem jó :-DD Úgyhogy tessen billentyűt ragadni, életjeleket adni, addig is, míg nem találkozunk!!!
    Örülök és puszillak Titeket!!

    VálaszTörlés